dijous, 10 de maig del 2012

Caves i animals 'placentaris'





El meu post treient els colors a Europa Press a causa d'una nota de premsa del Consell Regulador del Cava (http://www.vi-franc.blogspot.com.es/2012/05/els-moments-placentaris-del-cava.html) ha aixecat molts comentaris jocosos. No n'hi ha per menys. Alguns, després de llegir el meu post, on informava que s'havia escrit 'moments placentaris' en comptes de moments de plaer, se'n van anar de cap a la Viquipèdia per saber més sobre els 'moments placentaris'. Alguns han descobert que, a banda dels humans, hi ha animals placentaris tan lletjos com els que acompanyen aquest post. Aprofitant les xarxes socials, la companya d'un conegut cavista deixava escrit això: "Ara mateix he buscat a la wikipedia el significat de "placentari" i posa " relatiu a la placenta". Mare de Déu Santísima, Verge Maria¡¡¡¡¡¡ que té a veure la placenta amb tot això, què vol dir un "moment placentari": jo recordo el meu moment placentari, quan després de parir cridava com una boixa, ni epidural ni llets, quan em treien la placenta¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡ Que algú m'ho expliqui¡¡¡¡¡¡¡¡¡". El comentari més suau que s'ha fet és que "n'hi ha per llogar-hi cadires!". I és cert, costa d'entendre que a aquestes alçades del partit el cava hagi de patir coses com aquesta.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada